Debitorstyring /

Økonomi

Anonym

Nøglerolle venter nysgerrig

debitorørn med falkeblik !!

Det går stærkt. Nye innovative produkter og flere patenter giver øget omsætning og øget travlhed på alle niveauer hos østjysk fødevareproducent. Det er naturligvis sjovt og spændende for alle i virksomheden – og det skal det blive ved at være. Derfor skal virksomheden bruge flere gode, glade og engagerede kolleger.

 

Så er du en stjerne i økonomi, regnskab og debitorstyring, så skal du lige læse videre.

 

Bliv en del af en stærk kultur
Det handler om at give plads – plads til udvikling. Det gælder både virksomhedens fortsatte udvikling og udbygning, men også den personlige udvikling hos hver enkelt kollega. For at kunne det, skal man være proaktiv og have det nødvendige menneskelige overskud.

 

Der skal være plads til nye spændende produkter, løsninger og arbejdsmetoder, og det kræver, at mennesker med forskellige fagligheder og baggrunde arbejder sammen på tværs, og spiller hinanden gode – igen og igen. Det er kort og godt kernen i virksomhedens DNA.

 

Få ansvar for blandt andet debitorprocesser

Ét af de steder, hvor der er brug for endnu et godt hoved med stærke kompetencer, er i økonomiafdelingen. Den består i dag af en økonomichef og to specialister inden for regnskab, finance, budgettering og bogholderi. Skal du være med?

 

Konkret mangler teamet en kollega, der er hjemme i ERP, Excel (pivot) og ikke mindst debitorstyring. Det sidste bliver dit største – men ikke eneste – ansvarsområde.

 

Det er i det hele taget vigtigt, at du har gode IT-kompetencer. Opslag, subtotaler og Pivot-tabeller skal være en del af dit daglige ordforråd. Så er det faktisk mindre vigtigt, om du har lang eller kort erfaring fra et lignende job. Fordi…

 

Join the team!

Teamwork er det absolutte nøgleord hos denne virksomhed. Derfor er dine menneskelige træk – velbegavet, udadvendt, nysgerrig og initiativrig – lige så vigtige som din faglighed.

 

For at få succes hos os, er det vigtigt, at du har en naturlig og positiv indstilling, og at du – inden for kort tid – udvikler et godt blik for, hvor vi kan optimere processer og gøre tingene lidt lettere for os selv og ultimativt for kunderne.

 

Du refererer direkte til økonomichefen. Vi har i det hele taget en flad struktur, hvor du vil opleve at alle døre – også CEO’ens – står åben 95% af tiden. Sådan skal det være, når 80 kolleger arbejder tæt sammen.

 

Tag ansvar på en fri, åben og positiv arbejdsplads
Du vil hos os fra dag ét opleve en flok medarbejdere, der trives, og som er passionerede med det, de laver. Du vil møde ind på en arbejdsplads, med en høj grad af fleksibilitet og fokus på, at vi gerne må lære nyt og blive bedre.

 

Med jobbet følger naturligvis en god sundhedsforsikring og gode pensionsforhold. Vi har desuden adgang til massage og en lækker frokostordning, og sammen med en aktiv personaleforening sørger vi for en række sociale events – nogle med workshops og læring, mens andre ”bare” er pizza og gode grin.

 

Lyder dette som lige præcis dét job og de gode arbejdsforhold, du drømmer om, så send hurtigst muligt en kortfattet ansøgning og dit opdaterede CV til konsulent Lars Thomasen på: lars@masenconsult.dk.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du altid velkommen til at kontakte ham pr. telefon. Fang ham på nummer: (+45) 60 132 868.

 

Alle henvendelser behandles fortroligt.

unsplash